E toamna iar…

Imi scot, timid, nasul pe fereastra de la balcon…Uuuf! Abia m-am trezit si, vreau-nu-vreau, trebuie sa ies din casa! Racoare (dar ce spun eu racoare? E frig de-a binelea)! Termometrul arata doar 8 gradulete foarte inghesuite pe scarita de mercur… Sau, poate, e tocmai temperatura de care ai nevoie ca sa te trezesti??? Intr-adevar, afara, simt ca ma inviorez, dardai putin dar ma simt bine! Este prima data cand, la plimbarica de dimineata, nu mi se mai pune lesa si ce bine ma pot dezlantui! Pot alerga nestingherita, ma pot zbengui dar, ca sa se repete acest lucru, stiu si ca trebuie sa o ascult pe „mamicuta” mea! Ma intorc spre ea si incerc, din priviri, sa o fac sa inteleaga ca ii multumesc si pentru libertatea de miscare pe care mi-a lasat-o dar si pentru hainuta tricotata cu care m-a imbracat si de care sunt foarte mandra! Si am si de ce! Toti cei care trec pe langa mine ma privesc cu admiratie si se intereseaza de unde o am. Este cea gri, cu gluga si cu motulet! Si ce bine o simt pe blanita mea! Ma incalzeste si, in acelasi timp, este lejera si comoda!

Catelusi din toate partile, incercati si voi hainutele tricotate!!!!

Lasă un răspuns

