Ma simt bine in…hainita mea!

Astazi voi iesi la plimbare putin mai altfel imbracata decat de obicei! De teama sa nu ma murdaresc atunci cand ma joc prin iarba din parc cu suratele mele, de regula, mi se dau haine care „tin la tavaleala”, in culori neutre, anti-jeg. Azi am fost surprinsa cand am vazut ca mi se pregateste o dulce hainita roz (oare e roz???). Mi-au placut foarte mult cerculetele de pe spate (la inceput, am crezut ca mi-am regasit una dintre  mingiutele mele, pe care o pierdusem foarte demult, dar multiplicata in vreo cinci exemplare! Am dat chiar sa ma joc cu ele dar… am fost aspru certata!). Deci, am fost imbracata si, cand am trecut  prin fata oglinzii, mai ca nu m-am recunoscut! Aveam pe caput o gluga tare simpatica, in varful careia trona o fundita din multe, multe firicele si care imi scotea minunat in evidenta frumoasele mele trasaturi (bine, stiu ca nu este  meritul meu ca sunt frumoasa si, ca sa arat ca sunt si modesta, ii multumesc bunului Dumnezeu, mamei mele, naturii, care a fost atat de darnica – oare cui mai multumesc actorii cand sunt premiati? – ca au adunat in gingasa mea faptura tot ce poate fi mai frumos….

Am purces la plimbarea de seara. Vai, si ce mandra m-am simtit cand am realizat ca toate privirile ma urmaresc! Mi-am ridicat spre spate si mai semet capul si am pasit „tantosa” pe aleea din parc. Culmea! Am avut curajul sa-l infrunt pana si pe cel pe care il consideram dusmanul  meu de moarte: un buldog cu priviri infioratoare, Marcus! M-am apropiat de el, l-am privit  tinta  in ochi  si, mai  sigura  pe mine decat  oricand, am trecut mai departe!

Ei! Ce face haina din om!

One thought on “Ma simt bine in…hainita mea!

  1. Foarte dragut! Ma bucur nespus ca incepe sa se raspandeasca din ce in ce mai mult si la noi moda cu hainele pentru animale. Eu v-am vazut pe Facebook si tare ma incantati. Nu am catel, insa, daca as avea, cu siguranta l-as imbraca. Presupun ca nici pentru nu ei nu e foarte placut sa fie cu blanita uda, cand ploua, sau iarna sa inghete de frig. O hainica ii ajuta cat de cat🙂 Succes!

Lasă un răspuns

