Romantism-toamna-ploaie

Uuuf! Ce zi frumoasa a fost ieri si ce e azi afara! Aseara, dupa o plimbare de vreo doua ore prin parc, parea ca, intre mine si Agatha, se leaga ceva si de-abia asteptam sa o reintalnesc. Acum stau amarat, in coltisorul meu deoarece sunt convins ca, pe un asemenea timp, urat ca „nici cainele nu iti vine sa il scoti afara” (asa mi-am auzit stapana spunand cand a sosit de la piata), nu vom merge nicaieri. Si…totusi mai sper ca se va sacrifica de dragul meu si imi va propune o iesire, fie ea si de, doar, cateva minute.

Si, minunea s-a intamplat! Mi s-a spus sa las supararea deoparte si sa ma pregatesc de plecare. Dar, oare, Aga va veni?

Cu ce ma va imbraca astazi stapana mea? Trebuie sa imi dea pe mine o hainuta care sa lase impresie buna. O vad ca deschide dulapiorul cu hainele mele de catelus si, surpriza, ia in mana o hainuta tricotata pe care nu am mai avut-o pe mine. O haina tricotata special pentru mine, desigur, va atrage privirile Agathei si va face o buna impresie. Placerea mai mare a fost tot a mea atunci cand am fost imbracat cu ea! Este moale, moale, pufoasa, fina la pipait iar combinatia de culori ma prinde de minune! Desi sunt un tanar in toata puterea cuvantului, cum stapana ma vede tot copilas, mi-a pus pe spate un mot jucaus si amuzant. Faptul ca mi-a legat-o cu doua snurulete pe spate, face sa o simt bine pe trupul meu si…va dati seama, cand merg, ce bine imi evidentiaza silueta!

Abia astept sa vad reactia Agathei cand ma va vedea imbracat cu aceasta hainuta tricotata noua, in pas cu moda, comoda, eleganta, calduroasa!

Lasă un răspuns

