Mie mi-e bine asa!

Cum temperatura coboara sensibil de la o zi la alta, pentru plimbarea lui Pufi (dar si Agathei i se potriveste la fel de bine), i-am tricotat o hainuta pentru catei, special destinata serilor friguroase de toamna. Culoarea aleasa este in ton cu acest anotimp: un maro roscat foarte frumos. Firul gros completat de modelul executat pe partea de spate a hainutei imi dau convingerea ca odorul meu cu blanita nu va tremura de frig. Ca „pata de culoare” care sa invioreze ansamblul vestimentar al catelusului, am optat pentru galben: snurul de legatura intre spatele si fata hainutei si motul de la gluga.

Inscrisa in linia la moda din acest an, hainuta tricotata, mulandu-se frumos pe corpul catelului, pe langa faptul ca il va proteja de frig, este si eleganta si se potriveste foarte bine cateilor cu blana de culoare deschisa, scotandu-le mai bine in evidenta trasaturile.

In timpul plimbarii, desi eu incepusem sa zgribulesc de frig, uitandu-ma la Pufi, am avut impresia ca ma priveste ironic si parca imi spune: „Mie mi-e bine asa!”

Dimensiuni:   lungime:  39 cm

                        circumferinta burtica: 46 cm

                        lungime burtica: 27 cm

Pret: 62 lei

Lasă un răspuns

