Pregatiri intense pentru timpul rece

        Da, micuta mea Agatha doreste sa isi imbogateasca garderoba si, dat fiind ca mi-e draga (si ea stie acest lucru!), nu pot sa o refuz. Ca atare, m-am pus pe tricotat (tricotajele sunt in trend, deci…). Am optat pentru un fir de culoarea gri – dar foarte deschis, ca sa ii evidentieze bine fata atat de dulce si ochisorii negri ca „pana corbului”.

De data aceasta, am mers pe tricotaj simplu, fara un model deosebit. I-am dat, insa, o forma putin mai aparte: as spune ca imita fracul (cam pretentios, dar seamana!): mai scurt in partea din fata, unde se inchide cu nasturi si alungit, spre spate unde se si rotunjeste usor. Poza va fi mai edificatoare pentru forma acestei hainute pentru catei. „Gluga” este si ea diferita ca forma, cu un mot bogat in spate (tot gri deschis). Am evitat sa combin firul cu alte culori dat fiind ca am folosit blanita rosie (bineinteles, artificiala – sau, ca sa fiu si eu in ton cu tendintele de catalogare, ecologica) pe care am aplicat-o de jur-imprejurul marginei hainutei si pe gluga. Rosul aprins al acestei blanite imbogateste griul iar hainuta va avea o nota foarte moderna, eleganta, distinsa, chiar.

Dimensiuni:     lungime:  33 cm

                       circumferinta burtica: 36 cm

                      lungime burtica: 23 cm

Pret: 68 lei

Lasă un răspuns

