Imi place sa fiu in trend!

Sunt o catelusa foarte, foarte cocheta si, astazi poate mai mult ca alta data, stapana mea a realizat acest lucru. Am vazut, printre hainele pentru catei, o hainuta tricotata care mi-a placut enorm si nu m-am dezlipit din acel loc pana ce nu mi-a fost cumparata si nu am fost imbracata cu ea. Sa vi-o descriu ca sa intelegeti de ce mi-a placut atat de mult?

Iata despre ce este vorba: este o hainita a carei culoare este foarte la moda in acest an: un roz inchis, din lana netoarsa, moale si foarte, foarte pufoasa si fina la pipait! Mi se muleaza bine pe trup si imi da o senzatie de caldura si confort pe care greu ti le poti imagina daca nu le traiesti! Are o gluga simpatica iar, pe marginea acesteia, blanita alba se potriveste minunat chipului meu pe care il incadreaza perfect! Burtica imi este acoperita cu un tricot tot roz inchis. La baza gatului are o dungulita alba, regasita si pe partea din spate a glugii. Partea de pe burtica se leaga pe spate prin doua bentite albe cu dungi rosii si cu snururi albe. Ce mai? Trebuie vazuta ca sa se inteleaga aceasta optiune preferentiala a mea.

Dimensiuni:  lungime: 38 cm

                        circumferinta burtica: 44 cm

                        lungime burtica: 29 cm

Pret: 68 lei

Lasă un răspuns

