Hainuta calduroasa pentru chihuahua

 

Unul dintre cei mai frigurosi catelusi pe care i-am vazut, un dulce chihuahua, Lucky pe numele lui (si, intr-adevar este lucky, deoarece are o scumpete de stapana!!!) a primit in dar, o data cu venirea timpului rece, aceasta hainuta tricotata.

In privinta culorii, am optat pentru un fir grosut, maro, dar l-am inviorat cu un vernil deschis. Modelul este deosebit in sensul ca, pe langa faptul ca asigura o alternanta constanta a celor doua culori, aduce un plus de grosime tricotajului dat fiind ca il dubleaza.

Si, in ciuda dublurii si, deci, a grosimii, aceasta haina pentru catelusi este moale si placuta la atingere. Gluga, maro, se potriveste perfect pe caputul catelusului si „se asorteaza” cu ochisorii lui vioi.

Dimensiuni:   lungime: 28 cm

circumferinta burtica: 32 cm

lungime burtica: 22 cm

Pret: 45 lei

 

3 thoughts on “Hainuta calduroasa pentru chihuahua

    • Din pacate, aceea se mai poate doar la comanda. Imi dai dimensiunile catelusului tau, adresa unde va fi expediat coletul (daca nu esti din Oradea) si iti spun cam in ce termen ar fi gata. Pentru chihuahua mai este cea roz in stoc, daca se potriveste! Numai bine!

  1. Buna, si eu am un chihuahua si cand ieseam cu el la plimbare toamna,tremura de parca era iarna. pe mine ma intereseaza cea roz am catelusa si de acea

Lasă un răspuns

