Tricotaje pentru catei – moft sau necesitate?

Cand mi s-a propus sa tricotez o hainuta pentru catel, am zambit in sinea mea (mi-a fost jena sa imi afisez zambetul, dat fiind ca persoana care imi propusese acest lucru era foarte serioasa!).

Intamplarea a facut sa o cunosc pe Agatha si, culmea, sa ma atasez de ea. Pasul urmator a fost internetul. M-am documentat, dorind sa stiu daca tricotajele pentru catei si, in general, hainele pentru catei sunt, intr-adevar, necesare sau sunt doar un „moft” al stapanei catelusului, o alta modalitate de a-l rasfata sau…

In fine, am citit foarte multe articole legate de capacitatea de adaptare a unor catelusi de companie la variatiile de temperatura, riscurile la care sunt expusi daca nu sunt ingrijiti corespunzator. Concluzia a fost ca…m-am apucat de tricotat hainute pentru catei. Am cautat (si caut) modele si culori care sa fie cat mai placute, la moda si in pas cu scaderile de temperatura cu care ne confruntam de la o zi la alta.

Aceasta haina pentru catei am tricotat-o dintr-un fir maro, destul de gros ca sa fiu sigura ca purtatorul (sau purtatoarea) ei nu va tremura de frig. Am conceput-o ca pe un jerseu care se inchide cu nasturi pe burtica. Dupa cum se vede si in poza, se muleaza frumos pe trupul catelusului astfel incat, impreuna cu blanita, creeaza un strat izolator binevenit in serile friguroase de toamna. Nu lipseste nici gluga si…asa catelusul nostru nu se va plange ca nu este in trend, nu?

Dimensiuni:   lungime: 40 cm

                        circumferinta burtica: 46 cm

                        lungime burtica: 29 cm

Pret: 62 lei

Lasă un răspuns

