Moda de toamna friguroasa

Un nou model de haina pentru catei, tricotata dintr-un fir gros, satirat (negru cu gri albastrui) ii va asigura, cu certitudine, caldura dupa care tanjeste odorul nostru in aceste zile mohorate de toamna.

Sobra prin culoarea aleasa pentru executarea tricotajului, blanita fina de pe marginea glugii, de culoare neagra cu pete de un gri albastrui minunat, ii confera hainutei multa eleganta.  Modul in care a fost conceputa aceasta hainuta pentru catei asigura prelungirea partii de spate mult catre coada, acoperind foarte bine corpul catelusului nostru. Prinderea spatelui de partea din fata se face in trei puncte fixe, prin nasturi albi.  Este o hainita recomandata, in mod special, pentru zilele geroase de iarna,  cand catelusul imbracat cu ea va aparea ca o pata de culoare pe albul stralucitor al zapezii inghetate.

Dimensiuni:    lungime spate: 48 cm

circumferinta burtica: 42 cm

lungime burtica: 34 cm

Pret: 68 lei

22 thoughts on “Moda de toamna friguroasa

  1. buna. as dori si eu modelul asta. acum l-am masurat si are lungimea spatelui de 45 cm, circumferinta pieptului 47 cm, circumferinta gatutului 34 cm si lungimea burticii e de 30 cm, dar nu stiu cum ai masurat lung. burticii. eu l-am masurat de la gat pana unde ii permite sa-si faca nevoile. sper sa imi raspunzi si sa mai ai hainuta:)

  2. Masurile le-ai luat bine. Hainutele din imagini sunt doar modele-deci, nu am in stoc-iar eu le fac la comanda. Prin urmare, pot sa iti fac la dimensiunile pe care mi le-ai dat si, probabil, pe marti as putea-o expedia. Dar, ca sa fac acest lucru, am nevoie de toate datele tale: nume, adresa de expediere, modalitatea de transport (posta sau serviciu de curierat), eventual, un numar de tel pentru a te anunta expedierea (de altfel, si posta si curieratul cer un numar de tel -la curier e obligatoriu).

  3. asi vrea sa comand hainuta aceasta dar catelul meu are dimensiuni mai mari decat cele expuse cum putem lua legatura si mai am o intrebare pretul difera in functie de dimensiune??? te rog dami un nr de telefon sau spunemi cum putem lua legatura

    • Se poate face si mai mare dar, intr-adevar, pretul difera in functie de dimensiunile catelusului. Modelele sunt facute pt catei de talie mica. Daca imi trimiti pe e-mail dimensiunile catelului tau iti pot face o oferta de pret si, daca iti va conveni, vei putea comanda.

  4. Am primit hainuta, iti multumesc, este foarte frumoasa, dar am o rugaminte. As dori sa mai imi faci inca doua hainute. Vestuta asta pe aceleasi dimensiuni, dar as vrea pe alta culoare, nu stiu ce, sa imi spui tu din ce culori poti sa faci si, modelul de la nr. 17, acela pe gri mai deschis decat acesta care l-ai facut acum. Si te rog sa le pui si mot ca la acesta nu ai pus. Iti multumesc. O zi buna. Astept sa imi dai un raspuns

    • Deci, 17 pe un gri deschis si vestuta aceasta dar pe alta culoare, da? As prefera sa imi sugerezi tu niste culori (sau nuante) care ti-ar placea ca sa ma inscriu, cat de cat, in gama „gusturilor” tale. In functie de ceea ce ai dori, voi cauta ceva cat mai placut. Astept…

  5. Vestuta aceasta daca ai putea sa o faci un negru cu gri si alb sau vazi tu. Deci ai inteles ce hainute vreau. Aceasta si nr. 17. Si dimesnsiunile sunt aceleasi. O sa iti trimit si pozele mai tarziu. Multumesc

  6. 17 pot sa fac ce vreau, pe gri, asa cum este in poza si 07 moda de toemna friguroasa daca poti sa o faci pe un visiniu cu alb sau un rosu nu foarte aprins sau nu stiu, ce culoare mai merge la baietei

    • Am inteles, in sfarsit, de unde apare confuzia. Comenzile se dau, in general, dupa codul din „Galeria foto” (cod care nu corespunde cu numarul articolului-acestea au fost numerotate in ordinea in care au fost scrise).Acum imi este clar ce doresti si voi tine seama de adnotarea aceasta. Te anunt cand le pun la posta, O seara placuta!

  7. Hainuta de la modelul 07 moda de toamna friguroasa poti sa o faci pe negru, daca crezi ca nu iasa bine pe visiniu sau rosu. Vezi tu cum combini culorile. Cam in cat timp sunt gata?

    • Anca draga,nu stiu daca ai primit mail-ul de ieri. Am expediat hainutele dar le-am trimis prin curierat (la pret de posta, insa) pt ca am mai expediat un colet cu ei si…Problema este ca nu am avut nr tau de tel si va trebui sa iei tu legatura cu ei pt a stabili ziua si ora cand sa ti le aduca curierul. Nr lor de telefon este:
      Fan Courier Arad: 0723.604128 sau 0372.739.742
      AWB: 59138452
      Coletul trebuie sa ajunga in cursul zilei de azi, deci hainutele te asteapta si sper sa iti si placa! Numai bine, Mimi

  8. Multumesc pentru hainute le-am primit sunt deosebit de frumoase, ne plac foarte mult. O sa iti trimit poze cu bobita imbracar. ( asa ma numesc ). Sper sa iti plac. Multumesc inca o data si mai vorbim. Nr. Meu de telefon este 0724227141. Pe viitor poate ai nevoie. O seara placuta.

  9. Ma bucur ca, si de asta data, sunt pe placul celor care imi vor purta „creatiile” (si le numesc asa pt ca, de fiecare data, hainuta tricotata de mine e „altfel”, trebuie sa ii aduc ceva nou, deosebit; de altfel, am si specificat ca sunt creatii unicat – nu fac doua identice-eventual, asemanatoare).
    Bobita draga, sa porti sanatos hainutele pe care, te asigur, le-am lucrat cu drag!

Lasă un răspuns

