Pot sa fac ce vreau!

Da, intr-adevar, imbracat asa, pot sa fac ce vreau prin parc! Nu mai sunt obligat sa merg doar pe alei sau pe iarba curata, nu trebuie, neaparat, sa ocolesc baltoacele (si ce bine e sa te balacesti prin ele si apoi, cand iti scuturi blanita, sa ii vezi pe cei din jur ferindu-se!!!)… Singurul lucru de care va trebui sa tin seama, cat de cat, este sa nu imi fie frig daca ma ud prea tare.

Hainita cu care am fost imbracat astazi, este tricotata dintr-un fir gos, gri satirat (cu alb, gri inchis si negru), este atat de lunga incat imi acopera imi acopera spatele in intregime, are gluga, manecute si „pantalonasi”, deci tot ce mi-as putea dori pentru a fi sigur ca nu imi va fi frig nicaieri! In plus, modelul tricotat pe partea de spate a hainitei ii confera acesteia un plus de grosime, fara a o face mai rigida, dimpotriva, este mai moale si mai placuta la atingere tocmai datorita acestui model.

Este o haina tricotata, special pentru catei, foarte comoda, calduroasa si, mai ales, practica (nu se vede prea lesne murdaria pe ea!), deci, o recomand „cu caldura”!

Dimensiuni:   lungime spate: 43 cm

                        circumferinta piept: 42 cm

                        lungime piept : 20 cm

Pret : 62 lei

9 thoughts on “Pot sa fac ce vreau!

  1. as dori si eu o haina mai groasa pt un bulldog englez…din fas de preferat.
    daca se poate face la comanda…as putea reveni cu niste dimensiuni.
    Multumesc

  2. Buna,
    As dori si eu o hainuta pentru un bichon maltese, modelul de mai sus insa pe alte dimensiuni si anume:
    Dimensiuni: lungime spate: 32 cm

    circumferinta piept: 32 cm

    lungime piept : 22 cm

    Te rog sa imi spui daca e posibil si in cat timp as avea-o. De asemenea, daca ai ceva care se potriveste cu dimensiunile date de mine imi poti sugera.
    Multumesc.

  3. Buna seara, as vrea in primul rand sa iti multumesc pentru hainuta, este foarte frumoasa ne sta foarte bine, o sa iti trimit si poze, si as vrea sa mai ne faci acest model tot pe aceste dimensiuni, daca le mai ai. Si te mai rog ceva, la hainuta care mi-ai facut-o ai uitat sa pui si mot. Daca te rog, cand trimiti hainutele, nu ai putea sa imi trimiti si motul? Mai vreau si vestuta aceea cred ca este modelul 07, cu gluga si blanita si parca are nasturi pe lateral, si este neagra. Multumesc.

Lasă un răspuns

