Putin cam indraznet, nu??

Astazi va propun un accesoriu pentru preferatele noastre putin cam indraznet, zic eu: bascuta. Am tricotat doua modele, din aceeasi culoare dar diferite, mai ales, prin forma lor: una, cea de pe capul catelusului de plus, cu 6 coltulete, bascuta care ii da un aer sugubat purtatoarei. Bine, acestea sunt tricotate din fir roz „bonbon”, culoare care aduce un plus de cochetarie, de dulcegarie in ansamblu si, pentru a evidentia si mai mult aceasta culoare, am adaugat o panglicuta visinie. Mie mi se pare superba, pacat ca fotografia nu poate reda intocmai culoarea dar, asta e!!! ca marime, aceasta se potriveste unui chihuahua.

Cealalta, tricotata tot din fir roz bonbon cu panglicuta visinie, este mai mare, aparent mai „sobra” dat fiind ca nu mai are acel joc dat de coltuletele celeilalte, este finuta, eleganta, dand un aer de distinctie domnisoarei care o poarta (apropo, probabil s-a observat ca, de un  timp, Agatha nu mi-a mai fost model! Din pacate, si-a fracturat un piciorus si, va dati seama, mi-e imposibil sa o imbrac!!! Si, din cauza suferintei fizice, nu prea accepta niciun fel de atingere. Neavand chihuahua, m-am folosit de catelusul de plus, ca idee, iar pentru cealalta bascuta… doar forma!).

 

Lasă un răspuns

