O „bomboana” de hainita!

De-abia astept sa se vindece Agatha ca sa pot proba aceasta hainita pe o catelusa (reala!). Asa, am fost nevoita sa fac o poza plana, o poza din care nu se prea vede mare lucru. Esenta este ca am tricotat-o din fir roz „bonbon”, moale si pufos, cu un model in reflief pe partea de spate. Ca noutate, pe laterale, am adaugat o „blanita” eco foarte finuta si ea si, daca se vede cat de cat bine, este neagra cu pete gri petrol. Hainita are manecute si „pantalonasi” iar, in loc de gluga, i-am tricotat o bentita pe gat, mai inalta. Nu i-am atasat gluga in ideea ca, aceasta haina tricotata, foarte la moda si in trend, ar putea fi accesorizata cu una din bascutele prezentate inainte. De asemenea, pentru un plus de cochetarie, pe bentita de gat am insiretat o panglica visinie, aidoma celei de la bascuta. Ar forma, impreuna, un ansamblu foarte dragut, nu?

Dimensiuni:  lungime spate:  42 cm

                        circumferinta piept:  40 cm

                        lungime piept:  24 cm

Pret:  67 lei

Lasă un răspuns

