Geanta moderna pentru transportat catei!!!

Trec de la hainite si, astazi, va propun o moderna si frumoasa (zic eu!!!) geanta pentru transportat catelusii frigurosi. In conceperea ei am incercat sa imbin utilul cu practicul si, desigur, nu am neglijat nici  noutatea, originalitatea, trendul si… MODA.

Este o geanta confectionata din blanita alba (groasa cam de 1,3 cm), moale si pufoasa si, ca sa nu imi tradez marea mea pasiune, tricotatul, am intregit modelul cu tricot negru (lateral, partea de fermoar, bentitele si „curelutele”). Interiorul este foarte lejer si confortabil iar finetea blanitei ii asigura catelusului nostru un ambient deosebit de care, sunt convinsa,se va bucura din plin in timpul iesirilor la plimbare.

In ce priveste exteriorul gentii, acest imprimeu floral pe fondul roz inchis ii confera o eleganta cu totul si cu totul deosebita!

Dimensiuni: lungime:  43 cm

latime: 25 cm

inaltime : 27 cm

Pret:  115 lei

Lasă un răspuns

