Si…Craciunita dupa el!!!

Cum ar fi sa existe un Mos Craciun fara o Craciunita? Si, daca el va fi elegant si in trend, nu se poate permite ca, o domnisoara cocheta si finuta sa nu fie, si ea, la moda. Pentru EA am pregatit o haina tricotata care respecta traditia culorii aprinse, culoare care va sublinia si mai mult gingasia purtatoarei.

Iar, pentru ca e fetita, am optat pentru un croi care sa semene cu cel al rochitelor, adica, in partea de sus i-am dat forma de capa iar, incepand din talie, i-am dat putina largime (ca o fustita). Si, toate ca toate, dar Craciunita fara blanita alba care sa-i bordeze marginea hainei si sa evidentieze capa nu putea fi! In cazul acestei hainute, am folosit nasturi albi care sa asigure prinderea laterala a fetei cu spatele.

Dimensiuni:   lungime spate:  40 cm

                           lungime piept :  23 cm

                         circumferinta piept:  38 cm

Pret:  70 lei

4 thoughts on “Si…Craciunita dupa el!!!

Lasă un răspuns

