Prietenii mei

Da, desi nu mi-am inceput de foarte mult timp activitatea (practic, din octombrie 2012), am o multime de prieteni si imi permit sa le pun pozele in Galeria Foto. Ceea ce regret, este faptul ca nu mi-au trimis mai multi fotografii (din pacate, este si greseala mea, deoarece nu m-am gandit, mai demult, sa ii rog pe cei care mi-au comandat hainute pentru catelusii lor, sa ii pozeze si sa imi trimita si mie suveniruri cu micutele patrupede imbracate). Lucrez cu drag fiecare hainuta si, in timpul lucrului, imi imaginez cum va arata catelusul imbracat cu ea. De aceea, de multe ori (si, poate nu tuturora place acest interes al meu!!!), cer amanunte despre catelusi. Imi place sa stiu culoarea blanitei, lungimea parului, temperamentul catelusului…

haine pentru catei

Poate sa surprinda ceea ce voi spune in continuare: inca, pana acum, nu am facut doua hainute identice! Nu pentru ca nu as putea. Dimpotriva, ar fi extrem de simplu sa merg pe sabloane, sa fac acelasi si acelasi model la nesfarsit! Din pacate, nu pot! Eu sunt omul care a repins, intotdeauna, simetria, repetitia, monotonia… Tocmai din aceasta cauza am si specificat, la inceput, in primele articole, ca este vorba de tricotaje unicat. Fiecare aduce ceva nou. Ideea modelului se poate pastra dar va fi imbogatit cu un element ce il deosebeste de un altul cu care nu va fi identic ci, doar, asemanator!!!

2 thoughts on “Prietenii mei

  1. Salut, hăinuțele tale sunt foarte simpatice. Doream să știm în ce măsură te interesează o colaborare cu magazinul nostru online. Ai adresa noastră de email ca să ne contactezi direct. Indiferent de rezultat, felicitări pentru produse.

Lasă un răspuns

