Din basme…pe aleile din parc!

  Un lucru straniu mi s-a intamplat astazi! Indata ce am fost imbracata cu aceasta hainita, am trait sentimentul ciudat ca nu mai sunt eu si, aceasta, din chiar  momentul in care mi s-a pus pe caput caciulita. Aveam senzatia ciudata  ca ma metamorfozasem intr-un pitic din basme cu puteri extraordinare! Eram vesela, neastamparata, plina de energie si cu convingerea ca sunt capabila sa trec peste orice dificultati (acum, as fi putut sta fata in fata chiar si cu Freddy, buldogul din parc, acest animal feroce care ma tot necajeste si imi face inimioara sa bata cu atata putere incat am senzatia ca imi sare din piept!).

De aceea, de abia asteptam sa ajungem pe aleile din parculetul meu atat de drag, sa dau bot in bot cu Freddy, sa marai una zdravana la el si sa il privesc, apoi, cum o ia la goana cu „coada intre picioare”.  Sunt sigura ca niciun personaj din basme nu stapanea puterea pe care o aveam eu, astazi! Si, totul, se datoreaza minunatei hainute cu care sunt imbracata!

Sa vi-o descriu: este neagra ca pana corbului, cu manecute si „pantalonasi”. Are dungulite rosii ca floarea de mac (culoare care invioreaza negrul) la gatut, manecute si la piciorusele din spate iar, spre coada, are un volanas negru cu bordura rosie, lucru care confera multa feminitate hainutei. Inchiderea se face pe spate cu nasturei rosii. Ei, si acum vine surpriza: pe cap mi s-a pus o caciulita asemanatoare caciulitelor purtate de piticutii din povesti. Este tricotata din fir negru ce alterneaza cu rosu iar, pe margine, are blanita rosie. Cred ca in ea sta tot farmecul tinutei mele si ea este cea care m-a facut sa ma simt astfel!

Dimensiuni:    lungime:  44 cm

circumferinta burtica:  42 cm

lungime burtica:  37 cm

Pret:  82  lei

2 thoughts on “Din basme…pe aleile din parc!

Lasă un răspuns

